Główne cele programu to:
- integrowanie wiedzy, aby wspierać głębokie zrozumienie, w jaki sposób czynniki ludzkie, technologiczne i środowiskowe są ze sobą powiązane w krajobrazie biznesowym, umożliwiając absolwentom podejmowanie świadomych decyzji, które przynoszą korzyści zarówno ich organizacjom, jak i całemu społeczeństwu;
- rozwijanie umiejętności przywódczych i zarządczych, aby rozwijać umiejętność przewodzenia i skutecznego zarządzania w środowisku biznesowym opartym na technologii i świadomym ochrony środowiska;
- promowanie zrównoważonych i etycznych praktyk biznesowych, aby zachęcać do przyjmowania zrównoważonego i etycznego podejścia w decyzjach i strategiach biznesowych;
- promowanie innowacji i zdolności adaptacyjnych, aby wspierać innowacyjne myślenie i zdolności adaptacyjne, aby nawigować i wykorzystywać szybkie zmiany w technologii i dynamice rynku;
- wyjście naprzeciw globalnym wyzwaniom, aby stawić czoła złożonym problemom przed którymi stoją firmy w dziedzinie technologii i zrównoważonego rozwoju oraz do zarządzania nimi. Zapewnić globalną perspektywę na kwestie powiązań między człowiekiem, technologią i środowiskiem, przygotowując słuchaczy do działania w różnorodnych środowiskach kulturowych i regulacyjnych oraz do zrozumienia globalnych konsekwencji ich decyzji biznesowych.
Program studiów podyplomowych zakłada realizację następujących przedmiotów.
Lp. | Nazwa przedmiotu/modułu kształcenia | Rodzaj zajęć dydaktycznych¹ | O/F² | Forma zaliczenia³ | Liczba godzin⁴ | Punkty ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Analiza danych w procesie podejmowania decyzji | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
2 | Analiza sieci społecznej | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 2 |
3 | Dynamika zespołów i przywództwo | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
4 | Komunikacja i autoprezentacja w cyfrowym świecie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
5 | Myślenie krytyczne i kreatywne w cyfrowej rzeczywistości | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
6 | Różnorodność i włączenie w miejscu pracy | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
7 | Wellbeing i dobrostan pracowników | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
8 | Wielokulturowość w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
9 | Zarządzanie zasobami ludzkimi w cyfrowym świecie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 2 |
10 | Cyberbezpieczeństwo i zarządzanie ryzykiem | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
11 | Design thinking | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
12 | Marketing cyfrowy | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
13 | Metodyka pisania pracy dyplomowej | Seminarium | F | – | 3 | 0 |
Łączna liczba godzin zajęć: 123
Łączna liczba punktów ECTS: 14
Lp. | Nazwa przedmiotu/modułu kształcenia | Rodzaj zajęć dydaktycznych¹ | O/F² | Forma zaliczenia³ | Liczba godzin⁴ | Punkty ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Narzędzia IT w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
2 | Prognozowanie i badanie trendów w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
3 | Strategie i źródła pozyskiwania funduszy | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
4 | Sztuczna inteligencja i zastosowania biznesowe | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
5 | Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
6 | Zarządzanie finansami w cyfrowym świecie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 20 | 2 |
7 | Ramy regulacyjne dotyczące technologii i środowiska | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
8 | Raportowanie ESG i CSR | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 20 | 2 |
9 | Zielona transformacja w biznesie | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
10 | Zrównoważone strategie biznesowe | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
11 | Zrównoważone zarządzanie łańcuchem dostaw | Ćwiczenia i warsztaty | O | Egzamin | 10 | 1 |
12 | Praca dyplomowa | Konsultacje indywidualne | O | – | – | 4 |
Łączna liczba godzin zajęć: 130
Łączna liczba punktów ECTS: 17
1· Ćwiczenia/warsztaty/laboratoria/konwersatorium/seminarium/inne.
2· „O” – przedmiot obowiązkowy do zaliczenia studiów, „F” – przedmiot fakultatywny (do wyboru).
3· Egzamin – ustny/egzamin testowy/zaliczenie na ocenę/prezentacja rezultatów projektu.
4· Liczba godzin składa się z zajęć w Instytucie plus nakład pracy własnej poza nim (np. przygotowanie się do testów, pisanie prac zaliczeniowych, czytanie obowiązkowej literatury, przygotowanie prezentacji).